Pozabite na influencerje. Poskrbite za zaposlene

Vsakič znova se izkaže, da so zaposleni in uporabniki, če smo z njimi zgradili vezi zaupanja in spoštovanja, najboljši ambasadorji in zavezniki podjetja; v dobrem in slabem. Seveda pa potrebujejo in pričakujejo kar največ naše pozornosti.

 

Sodelovala sem na sestanku, kjer je tekla beseda o prepoznavnosti blagovnih znamk in pospeševanju prodaje. Na mizi so bila različna imena in ceniki domnevno vplivnih oseb z veliko sledilci. “Saj je ugodno, nekaj sto evrov za FB objavo ali dve z našim izdelkom”, so rekli. Povedali so tudi, da je izbrani influencer, ki so ga videli prvič v življenju, pokazal veliko navdušenje nad izdelkom. Z njim je pripravljen teči, spati, se igrati – vse dokler pogodba ne poteče. Toda, ali ste sami že kupili kakšen izdelek, ki vam ga je priporočil vplivnež? Malo verjetno. Ljudje nakupnih odločitev ne sprejmajo na podlagi neavtentičnih izjav vplivnežev, ki se iz tedna v teden navdušujejo nad novimi izdelki, do katerih nimajo nobenega odnosa. Vaši pravi vplivneži so vaši resnični kupci, s katerimi gradite dolgoročen odnos in zaupanje. Med njimi so, upajmo, tudi vaši zaposleni. Ko bodo ljudje od resničnih kupcev in vaših zaposlenih slišali, da je vaš izdelek dober in da je tak tudi vaš odnos do kupcev in sodelavcev, vam bodo bistveno lažje zaupali.

V odnosu do kupcev ni bližnjic. Zaupati morajo vam, ne mladeničem in mladenkam, ki se slikajo z vašimi izdelki.

Zaposleni so vaši najboljši influencerji

Preden se začnemo zanašati na vplivneže in z njimi graditi Potemkinove vasi – kaj, ko bi z ustreznim odnosom in vodenjem poskrbeli tudi za zaposlene? Povem vam, ni jih boljših influencerjev od zaposlenih, ki se v kolektivu in organizaciji počutijo spoštovane, cenjene in varne. Ni jih boljših influencerjev od zaposlenih, ki verjamejo v podjetje in njegovo prihodnost in želijo k temu prispevati – ker so cenjeni in spoštovani in skupaj s podjetjem rastejo tudi sami.

Podjetje, ki se ne zaveda, da so zaposleni njihovi prvi ambasadorji, je v resnih težavah. Če zaposleni ne verjamejo v izdelke, kdo bo verjel? Če zaposleni ne verjamejo v podjetje, kakšna je njegova prihodnost?

Dr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica, je strokovnjakinja za strateški in krizni menedžement in strateška svetovalka vodstvom in kolektivom v zahtevnih okoliščinah. Te so močna spodbuda za nujne organizacijske spremembe, stabilno rast in krepitev podjetja, vodstva in sodelavcev. Podjetja spremlja v obdobju velikih sprememb in transformacije in pri tem svetuje lastnikom, vodstvu in sodelavcem.

Zaposleni in uporabniki, ki nam zaupajo, so naši najboljši zavezniki

Vsakič znova se izkaže, da so zaposleni in uporabniki, če smo z njimi zgradili vezi zaupanja in spoštovanja, najboljši ambasadorji in zavezniki podjetja; v dobrem in slabem. Seveda pa potrebujejo in pričakujejo kar največ naše pozornosti.

V zadnjem desetletju smo videli, reševali in rešili ogromno kriznih situacij in drugih hudih zgodb, ki se podjetjem in drugim organizacijam morda ne bi zgodile, če bi se zares zavedali, da so zaposleni njihovo največje bogastvo in v vsakdanjem hitenju ne bi pozabili nanje. Ko se zelo zaplete, so odnosi in vezi zaupanja in spoštovanja med organizacijo in okoljem, med vodstvom, zaposlenimi in uporabniki ključni, saj odločajo o prihodnosti podjetja.

Zato – ne pozabite na odnose z uporabniki. In, seveda, ne pozabite na odnose z zaposlenimi. Oni so edini influencerji, ki jih imate.  

Če vas vsebina nagovarja, preberite tudi: Ranjeni odnosi v kolektivu so zrcalo vodenja

Najhitrejša pot do nas: mobilni telefon: 041 773 540, e-pošta info@urednica.si

Pri povzemanju naših vsebin, prosimo, navedite vir in povezavo. Sicer pa smo veseli, če pomembne vsebine najdejo pot do ljudi.