Kako (so)delujemo

Pri Urednici združujemo znanja in izkušnje strateškega in kriznega managementa, upravljanja z ugledom in spremembami, vodenja, komunikacije in odnosov. To so znanja, ki jih potrebuje vsaka organizacija, vsako vodstvo, vsaka skupnost, vsak kolektiv. Pri Urednici veliko in radi delamo in ponosni in hvaležni smo, da lahko vodstvom in kolektivom učinkovito pomagamo. Potrebujemo pa dobro sodelovanje, etično delovanje in dosledno uresničevanje dogovorjenega.

Ostajamo povezani …

Ker je za nami in našimi naročniki zdaj že desetletje uspešnega sodelovanja, organizacije in posamezniki praviloma vedo, kaj lahko pričakujejo od nas. Četudi je  situacija zapletena, zahtevna in jo spremljajo močna družbena nasprotovanja, nerazumevanje in pritiski, četudi ste sami v nemilosti in na sodišču javnega mnenja vre, bomo pri Urednici storili vse, da krizno situacijo rešimo odgovorno, etično, v najboljšem interesu organizacije, vodstva, uporabnikov in skupnosti.

V zadnjem desetletju smo reševali in uspešno rešili tudi najbolj zahtevne in najbolj odmevne zaplete in krizne situacije, od izida katerih so bila odvisna številna delovna mesta, ugled in prihodnost podjetij, organizacij in posameznikov. Ponosni smo, da so se v vseh primerih, ko so nam naročniki sledili in odgovorno uresničili potrebne ukrepe, krizne situacije, med njimi res hude zgodbe, iztekle na najboljši možen način. Naročniki vedo, da lahko od nas pričakujejo odgovorno, strokovno, pošteno in zavzeto delo in doseganje in preseganje zastavljenih ciljev. Ob tem pa tudi človeško podporo in razumevanje, saj so krizne situacije in afere težka življenjska preizkušnja za vsakega posameznika. To je tudi razlog, da praviloma ostajamo povezani, tudi ko je huda zgodba že uspešno rešena in so sistemske rešitve učinkovito izpeljane.

Danes se razume, da je dolžnost in odgovornost vsake organizacije da (po)skrbi za ugled in zaupanje, da poskrbi za svoje zaposlene in uporabnike, da okrepi odnose in procese vodenja, skrbi za čim bolj nemoteno izpeljavo zastavljenih ciljev, preprečuje in upravlja tveganja in strokovno in etično upravlja krizne situacije, ko se zgodijo. Na nas se s temi potrebami obračajo gospodarske družbe, izvozniki, velika in mala podjetja, evropske institucije, občine, številne organizacije v javnem sektorju, nevladne organizacije, tudi posamezniki…. Radi pomagamo. Potrebujemo pa dobro sodelovanje, etično delovanje in dosledno uresničevanje dogovorjenega.

Ni prostora za napačen korak

Kako vemo, katera pot je za organizacijo v zapleteni situaciji prava in nujna?
Dr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica, odgovarja: “To je naše vsakdanje delo in odgovornost, sama sem temu v celoti posvetila poklicno pot in v dveh desetletjih se je na tej poti nabrala izjemna količina opravljenega dela in s tem izkušenj. To je zelo dragoceno, saj v kriznih situacijah ni prostora za napačen korak. Vaši nasprotniki komaj čakajo nanj in tega veselja jim ne bomo dali.”

Kaj potrebujemo od vas?

Dr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica, je strokovnjakinja za strateški in krizni menedžement in strateška svetovalka odločevalcem, vodstvom, in kolektivom v zahtevnih okoliščinah. Je cenjena govornica in predavateljica na kongresih, konferencah, okroglih mizah, izobraževanjih in drugih dogodkih. E: damjana.pondelek@urednica.si

Pri Urednici vsa naša znanja in izkušnje usmerjamo v varovanje ugleda, krepitev odnosov in zaupanja ter preprečevanje kriznih situacij in afer oz. v njihovo strokovno, učinkovito in etično upravljanje.
Spodbujamo sistemske rešitve, ob tem pa si prizadevamo za humanizacijo organizacij, vodenja in medčloveških odnosov. In takšno držo pričakujemo tudi od naših naročnikov. Kajti nobenih bližnjic ni. Živemu človeku in delujoči organizaciji se seveda lahko zgodi prav vse in res smo videli, doživeli in rešili že marsikaj. Po vsem tem času dela na področju strateškega in kriznega managementa nam nič človeškega in organizacijskega ni tuje. Zgodi se. Tudi tisto, kar se naj ne bi. Vse razumemo in poskušamo rešiti. Vendar pa potrebujemo trdno odločitev in zavezo naročnika, da bomo tisto, kar se je vodstvu in organizaciji neustreznega zgodilo, ustrezno popravili. Brez izmikanj. Brez sprenevedanj. Z ustreznimi, odgovornimi ukrepi, komunikacijo in sistemskimi rešitvami. Ker je to nujno in potrebno za organizacijo in vodstvo, kolektiv in vse vpletene. Ker je pošteno delovanje ključno za zaupanje in spoštovanje, ki ga potrebujete, da boste lahko uspešni, spoštovani in zaupanja vredni še naprej. To si zaslužijo podjetja, organizacije, zaposleni, uporabniki in drugi deležniki in to je vsakdo med nami dolžan tudi samemu sebi.

Potrebujete dodatne informacije, pomoč pri upravljanju ugleda oz. izobraževanje za vodstvo, kolektiv? 

Najhitrejša pot do nas: mobilni 041 773 540   e-pošta info@urednica.si 

Pri povzemanju naših vsebin, prosimo, navedite vir in povezavo. Sicer pa smo veseli, če pomembne vsebine najdejo pot med ljudi.