
Urednica, strateški in krizni management
Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter preprečujemo oz. razrešujemo krizne situacije in dr
"Drug drugemu luč" je navdušujoča, navdihujoča delavnica, ki kolektive spomni, zakaj je vredno sodelovati za skupne cilje. Danes smo se z www.urednica.si igrali, razpravljali in se učili sodelovati za skupne cilje s kolektivom vrtca Mojca, s sodelavkami v kuhinji in strežbi. Na fotografiji z go. Jovi Vidmar, srčno ravnateljico vrtca Mojca. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching … VečManj

- Likes: 1
- Shares: 0
- Comments: 0
V pogovoru za N1 je dr. Damjana Pondelek prispevala nekaj poudarkov o vodenju in odnosih v delovnih kolektivih: “Sodelavce moramo naučiti, kako opravljati težke pogovore z zahtevnimi sogovorniki, ne da bi pri tem vsakič znova potegnili meče in poskušali sogovornika premagati, ukrojiti po svoji meri. Naučiti jih moramo, kako reševati težave, ne da bi pri tem drug drugega ponižali. Potem jih bo v konfliktih lažje usmerjati v pomirjanje, sodelovanje in iskanje rešitev. Njihov pogled bo lažje usmeriti iz zazrtosti vase in v lastno bolečino tudi na potrebe, želje in pričakovanja sogovornika ter iskanja sodelovalnih rešitev. Pomembno je, da k reševanju konfliktov pristopimo pravočasno, dobronamerno in spoštljivo, brez vnaprejšnjih zamer, sodb in bojazni – kar je velik izziv, za katerega je potrebno precej izkušenj in znanja. A to so veščine, ki jih vodstvom in kolektivom z ustreznim izobraževanjem lahko damo, je pa vprašanje profesionalizma, velikodušnosti in dobronamernosti, ali so jih pripravljeni v vsakdanjih delovnih odnosih tudi uresničevati.” Dobri delovni odnosi so po besedah dr. Damjane Pondelek rezultat dobrega vodenja, spoštljive komunikacije, poštenega delovanja. “Ni bližnjic, ni preprostih poti in ne gre čez noč. Zaupanja ni mogoče kupiti, ukazati ali izsiliti.” Več v prispevku N1 – Hodite v službo s cmokom v grlu, rubrika Poglobljeno. … VečManj
/KRIZNE SITUACIJE SO ČUSTVENI VRTILJAK /Krizne situacije potisnejo vodstva in kolektive v stres, jezo, žalost, negotovost. Ukrepanje, ki ga vodi strah, pa ne more biti učinkovito. Če se še pravočasno srečamo, že prvi dnevi ustreznega ukrepanja prinesejo nekaj olajšanja. In takrat se vrne humor. Sprva trpek in grenak, vendar je tukaj. Ko se vodstva in kolektivi zmorejo nasmejati situaciji in sebi, pa čeprav skozi solze, to razredči strah in prizadetim prinese nekaj razbremenitve, olajšanja in novih moči. Krizne situacije so čustveni vrtiljak in z dobrim upravljanjem poskušamo poskrbeti, da eno samo žalost in prizadetost, s kakšno smo sprva soočeni, vodstva in kolektivi čim prej pustijo za sabo in težko izkušnjo uporabijo za ustvarjanje boljše, bolj odporne in bolj zanesljive prihodnosti. Dragoceno je, če se lahko srečamo, preden se zaplete, pogledamo ključna tveganja in ranljivosti, opredelimo potrebna ravnanja in odzive, ki jih nato tudi preizkusimo. Prav tako je pomembno, da okrepimo vodstva in kolektive za boljše vodenje, odnose, komunikacijo, sodelovanje in manj hudih zgodb. Če je ta čas zamujen in je krizna situacija že tu, pa je ključno sodelovanje od samega začetka, ko je potrebno razmisliti o strategiji. Od prvih odločitev in ukrepov je namreč odvisno vse. … VečManj

Nekaj utrinkov delovnega septembra. Hvala za skupne poti z www.urednica.si
Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching
Ostajamo povezani.
… VečManj

Katja Krasko Štebljaj, strokovnjakinja za komuniciranje, se je z Damjana Pondelek pogovarjala o vrednosti odnosov v delovnih kolektivih. O tem, koliko pridobi organizacija, ko okrepi vodstvene in socialne kompetence svojih ljudi. In koliko v nasprotnem primeru izgublja. Pogovor bo objavljen v reviji Naše omrežje družbe Eles. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #zaupanje
www.urednica.si
Hvala za povabilo!
… VečManj
