Aktualno

Cover for Urednica, strateški in krizni management
562
Urednica, strateški in krizni management

Urednica, strateški in krizni management

Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter preprečujemo oz. razrešujemo krizne situacije in dr

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Lepo je sodelovati z družbo UNIOR . Okrepili smo pomembna znanja vodenja za pripravljenost in odpornost na kritične dogodke. Ponosni na dosedanjo pot in lepe rezultate.V družbi UNIOR d.d. krepimo pripravljenost in odpornost na kritične dogodke, da bi jih lahko v kar največji meri preprečevali oz. jih učinkovito upravljali. Tako smo v zadnjih mesecih pridobili dodatna znanja s področja kriznega managementa, upravljanja tveganj in ranljivosti ter upravljanja ugleda, ki nas bodo podpirala pri poslovanju ter odnosih in komunikaciji z našimi deležniki. Na fotografiji člani kolegija z dr. Damjana Pondelek iz podjetja Urednica, strateški in krizni management, ki nas je vodila skozi delavnice kriznega managementa. VečManj

Lepo je sodelovati z družbo UNIOR. Okrepili smo pomembna znanja vodenja za pripravljenost in odpornost na kritične dogodke. Ponosni na dosedanjo pot in lepe rezultate.

"Drug drugemu luč" je navdušujoča, navdihujoča delavnica, ki kolektive spomni, zakaj je vredno sodelovati za skupne cilje. Danes smo se z www.urednica.si igrali, razpravljali in se učili sodelovati za skupne cilje s kolektivom vrtca Mojca, s sodelavkami v kuhinji in strežbi. Na fotografiji z go. Jovi Vidmar, srčno ravnateljico vrtca Mojca. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching VečManj

Drug drugemu luč je navdušujoča, navdihujoča delavnica, ki kolektive spomni, zakaj je vredno sodelovati za skupne cilje. Danes smo se z www.urednica.si igrali, razpravljali in se učili sodelovati za skupne cilje s kolektivom vrtca Mojca, s sodelavkami v kuhinji in strežbi. Na fotografiji z go. Jovi Vidmar, srčno ravnateljico vrtca Mojca. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching

/KRIZNE SITUACIJE SO ČUSTVENI VRTILJAK /Krizne situacije potisnejo vodstva in kolektive v stres, jezo, žalost, negotovost. Ukrepanje, ki ga vodi strah, pa ne more biti učinkovito. Če se še pravočasno srečamo, že prvi dnevi ustreznega ukrepanja prinesejo nekaj olajšanja. In takrat se vrne humor. Sprva trpek in grenak, vendar je tukaj. Ko se vodstva in kolektivi zmorejo nasmejati situaciji in sebi, pa čeprav skozi solze, to razredči strah in prizadetim prinese nekaj razbremenitve, olajšanja in novih moči. Krizne situacije so čustveni vrtiljak in z dobrim upravljanjem poskušamo poskrbeti, da eno samo žalost in prizadetost, s kakšno smo sprva soočeni, vodstva in kolektivi čim prej pustijo za sabo in težko izkušnjo uporabijo za ustvarjanje boljše, bolj odporne in bolj zanesljive prihodnosti. Dragoceno je, če se lahko srečamo, preden se zaplete, pogledamo ključna tveganja in ranljivosti, opredelimo potrebna ravnanja in odzive, ki jih nato tudi preizkusimo. Prav tako je pomembno, da okrepimo vodstva in kolektive za boljše vodenje, odnose, komunikacijo, sodelovanje in manj hudih zgodb. Če je ta čas zamujen in je krizna situacija že tu, pa je ključno sodelovanje od samega začetka, ko je potrebno razmisliti o strategiji. Od prvih odločitev in ukrepov je namreč odvisno vse. VečManj

/KRIZNE SITUACIJE SO ČUSTVENI VRTILJAK /Krizne situacije potisnejo vodstva in kolektive v stres, jezo, žalost, negotovost. Ukrepanje, ki ga vodi strah, pa ne more biti učinkovito. Če se še pravočasno srečamo, že prvi dnevi ustreznega ukrepanja prinesejo nekaj olajšanja. In takrat se vrne humor. Sprva trpek in grenak, vendar je tukaj. Ko se vodstva in kolektivi zmorejo nasmejati situaciji in sebi, pa čeprav skozi solze, to razredči strah in prizadetim prinese nekaj razbremenitve, olajšanja in novih moči. Krizne situacije so čustveni vrtiljak in z dobrim upravljanjem poskušamo poskrbeti, da eno samo žalost in prizadetost, s kakšno smo sprva soočeni, vodstva in kolektivi čim prej pustijo za sabo in težko izkušnjo uporabijo za ustvarjanje boljše, bolj odporne in bolj zanesljive prihodnosti.  Dragoceno je, če se lahko srečamo, preden se zaplete, pogledamo ključna tveganja in ranljivosti, opredelimo potrebna ravnanja in odzive, ki jih nato tudi preizkusimo. Prav tako je pomembno, da okrepimo vodstva in kolektive za boljše vodenje, odnose, komunikacijo, sodelovanje in manj hudih zgodb. Če je ta čas zamujen in je krizna situacija že tu, pa je ključno sodelovanje od samega začetka, ko je potrebno razmisliti o strategiji. Od prvih odločitev in ukrepov je namreč odvisno vse.
Pokaži več novic