Aktualno

Cover for Urednica, strateški in krizni management
559
Urednica, strateški in krizni management

Urednica, strateški in krizni management

Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter preprečujemo oz. razrešujemo krizne situacije in dr

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

"Drug drugemu luč" je navdušujoča, navdihujoča delavnica, ki kolektive spomni, zakaj je vredno sodelovati za skupne cilje. Danes smo se z www.urednica.si igrali, razpravljali in se učili sodelovati za skupne cilje s kolektivom vrtca Mojca, s sodelavkami v kuhinji in strežbi. Na fotografiji z go. Jovi Vidmar, srčno ravnateljico vrtca Mojca. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching VečManj

Drug drugemu luč je navdušujoča, navdihujoča delavnica, ki kolektive spomni, zakaj je vredno sodelovati za skupne cilje. Danes smo se z www.urednica.si igrali, razpravljali in se učili sodelovati za skupne cilje s kolektivom vrtca Mojca, s sodelavkami v kuhinji in strežbi. Na fotografiji z go. Jovi Vidmar, srčno ravnateljico vrtca Mojca. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching

/KRIZNE SITUACIJE SO ČUSTVENI VRTILJAK /Krizne situacije potisnejo vodstva in kolektive v stres, jezo, žalost, negotovost. Ukrepanje, ki ga vodi strah, pa ne more biti učinkovito. Če se še pravočasno srečamo, že prvi dnevi ustreznega ukrepanja prinesejo nekaj olajšanja. In takrat se vrne humor. Sprva trpek in grenak, vendar je tukaj. Ko se vodstva in kolektivi zmorejo nasmejati situaciji in sebi, pa čeprav skozi solze, to razredči strah in prizadetim prinese nekaj razbremenitve, olajšanja in novih moči. Krizne situacije so čustveni vrtiljak in z dobrim upravljanjem poskušamo poskrbeti, da eno samo žalost in prizadetost, s kakšno smo sprva soočeni, vodstva in kolektivi čim prej pustijo za sabo in težko izkušnjo uporabijo za ustvarjanje boljše, bolj odporne in bolj zanesljive prihodnosti. Dragoceno je, če se lahko srečamo, preden se zaplete, pogledamo ključna tveganja in ranljivosti, opredelimo potrebna ravnanja in odzive, ki jih nato tudi preizkusimo. Prav tako je pomembno, da okrepimo vodstva in kolektive za boljše vodenje, odnose, komunikacijo, sodelovanje in manj hudih zgodb. Če je ta čas zamujen in je krizna situacija že tu, pa je ključno sodelovanje od samega začetka, ko je potrebno razmisliti o strategiji. Od prvih odločitev in ukrepov je namreč odvisno vse. VečManj

/KRIZNE SITUACIJE SO ČUSTVENI VRTILJAK /Krizne situacije potisnejo vodstva in kolektive v stres, jezo, žalost, negotovost. Ukrepanje, ki ga vodi strah, pa ne more biti učinkovito. Če se še pravočasno srečamo, že prvi dnevi ustreznega ukrepanja prinesejo nekaj olajšanja. In takrat se vrne humor. Sprva trpek in grenak, vendar je tukaj. Ko se vodstva in kolektivi zmorejo nasmejati situaciji in sebi, pa čeprav skozi solze, to razredči strah in prizadetim prinese nekaj razbremenitve, olajšanja in novih moči. Krizne situacije so čustveni vrtiljak in z dobrim upravljanjem poskušamo poskrbeti, da eno samo žalost in prizadetost, s kakšno smo sprva soočeni, vodstva in kolektivi čim prej pustijo za sabo in težko izkušnjo uporabijo za ustvarjanje boljše, bolj odporne in bolj zanesljive prihodnosti.  Dragoceno je, če se lahko srečamo, preden se zaplete, pogledamo ključna tveganja in ranljivosti, opredelimo potrebna ravnanja in odzive, ki jih nato tudi preizkusimo. Prav tako je pomembno, da okrepimo vodstva in kolektive za boljše vodenje, odnose, komunikacijo, sodelovanje in manj hudih zgodb. Če je ta čas zamujen in je krizna situacija že tu, pa je ključno sodelovanje od samega začetka, ko je potrebno razmisliti o strategiji. Od prvih odločitev in ukrepov je namreč odvisno vse.
Nekaj utrinkov delovnega septembra. Hvala za skupne poti z www.urednica.si
Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching
Ostajamo povezani.

Katja Krasko Štebljaj, strokovnjakinja za komuniciranje, se je z Damjana Pondelek pogovarjala o vrednosti odnosov v delovnih kolektivih. O tem, koliko pridobi organizacija, ko okrepi vodstvene in socialne kompetence svojih ljudi. In koliko v nasprotnem primeru izgublja. Pogovor bo objavljen v reviji Naše omrežje družbe Eles. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #zaupanje
www.urednica.si
Hvala za povabilo!
VečManj

Katja Krasko Štebljaj, strokovnjakinja za komuniciranje, se je z Damjana Pondelek  pogovarjala o vrednosti odnosov v delovnih kolektivih. O tem, koliko pridobi organizacija, ko okrepi vodstvene in socialne kompetence svojih ljudi. In koliko v nasprotnem primeru izgublja. Pogovor bo objavljen v reviji Naše omrežje družbe Eles. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #zaupanje
www.urednica.si
Hvala za povabilo!
Pokaži več novic