
Urednica, strateški in krizni management
Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter preprečujemo oz. razrešujemo krizne situacije in dr
V kriznih situacijah od voditeljev potrebujemo samo troje:
Da zmorejo voditi, povezovati in ustrezno organizirati delo. Da zmorejo učinkovito komunicirati, kaj so njihove ekipe naredile in kaj še bodo.
Da vračajo upanje ljudem.
Novinar Dela Uroš Esih je dr. Damjano Pondelek, strokovnjakinjo za krizno ukrepanje in komuniciranje, prosil za oceno kriznega odzivanja in komuniciranja ob katastrofalnih poplavah – na spodnji povezavi in v današnjem Delu.
… VečManj

Poplave: Ljudje potrebujejo občutek, da v najtežjih trenutkih niso sami.
www.urednica.si
V krizni situaciji od voditeljev pričakujemo samo troje: Dr. Damjana Pondelek je svetovalka vodstvom za krizno ukrepanje in krizno komuniciranje, direktorica podjetja Urednica Komentar za Delo glede …- Likes: 0
- Shares: 0
- Comments: 0
0 CommentsComment on Facebook
Lepo je sodelovati z družbo UNIOR . Okrepili smo pomembna znanja vodenja za pripravljenost in odpornost na kritične dogodke. Ponosni na dosedanjo pot in lepe rezultate.V družbi UNIOR d.d. krepimo pripravljenost in odpornost na kritične dogodke, da bi jih lahko v kar največji meri preprečevali oz. jih učinkovito upravljali. Tako smo v zadnjih mesecih pridobili dodatna znanja s področja kriznega managementa, upravljanja tveganj in ranljivosti ter upravljanja ugleda, ki nas bodo podpirala pri poslovanju ter odnosih in komunikaciji z našimi deležniki. Na fotografiji člani kolegija z dr. Damjana Pondelek iz podjetja Urednica, strateški in krizni management, ki nas je vodila skozi delavnice kriznega managementa. … VečManj

0 CommentsComment on Facebook
"Drug drugemu luč" je navdušujoča, navdihujoča delavnica, ki kolektive spomni, zakaj je vredno sodelovati za skupne cilje. Danes smo se z www.urednica.si igrali, razpravljali in se učili sodelovati za skupne cilje s kolektivom vrtca Mojca, s sodelavkami v kuhinji in strežbi. Na fotografiji z go. Jovi Vidmar, srčno ravnateljico vrtca Mojca. Ker #odnosi #vodenje #komuniciranje #organizacijska_kultura #delavnice #izobraževanja #svetovanje #trening #coaching … VečManj

0 CommentsComment on Facebook
V pogovoru za N1 je dr. Damjana Pondelek prispevala nekaj poudarkov o vodenju in odnosih v delovnih kolektivih: “Sodelavce moramo naučiti, kako opravljati težke pogovore z zahtevnimi sogovorniki, ne da bi pri tem vsakič znova potegnili meče in poskušali sogovornika premagati, ukrojiti po svoji meri. Naučiti jih moramo, kako reševati težave, ne da bi pri tem drug drugega ponižali. Potem jih bo v konfliktih lažje usmerjati v pomirjanje, sodelovanje in iskanje rešitev. Njihov pogled bo lažje usmeriti iz zazrtosti vase in v lastno bolečino tudi na potrebe, želje in pričakovanja sogovornika ter iskanja sodelovalnih rešitev. Pomembno je, da k reševanju konfliktov pristopimo pravočasno, dobronamerno in spoštljivo, brez vnaprejšnjih zamer, sodb in bojazni – kar je velik izziv, za katerega je potrebno precej izkušenj in znanja. A to so veščine, ki jih vodstvom in kolektivom z ustreznim izobraževanjem lahko damo, je pa vprašanje profesionalizma, velikodušnosti in dobronamernosti, ali so jih pripravljeni v vsakdanjih delovnih odnosih tudi uresničevati.” Dobri delovni odnosi so po besedah dr. Damjane Pondelek rezultat dobrega vodenja, spoštljive komunikacije, poštenega delovanja. “Ni bližnjic, ni preprostih poti in ne gre čez noč. Zaupanja ni mogoče kupiti, ukazati ali izsiliti.” Več v prispevku N1 – Hodite v službo s cmokom v grlu, rubrika Poglobljeno. … VečManj

Hodite v službo s cmokom v grlu? – N1
n1info.si
Ste zadovoljni z odnosi v službi? Tam preživimo znaten del dneva in odnosi v delovnem kolektivu močno vplivajo na naše življenje.0 CommentsComment on Facebook
/KRIZNE SITUACIJE SO ČUSTVENI VRTILJAK /Krizne situacije potisnejo vodstva in kolektive v stres, jezo, žalost, negotovost. Ukrepanje, ki ga vodi strah, pa ne more biti učinkovito. Če se še pravočasno srečamo, že prvi dnevi ustreznega ukrepanja prinesejo nekaj olajšanja. In takrat se vrne humor. Sprva trpek in grenak, vendar je tukaj. Ko se vodstva in kolektivi zmorejo nasmejati situaciji in sebi, pa čeprav skozi solze, to razredči strah in prizadetim prinese nekaj razbremenitve, olajšanja in novih moči. Krizne situacije so čustveni vrtiljak in z dobrim upravljanjem poskušamo poskrbeti, da eno samo žalost in prizadetost, s kakšno smo sprva soočeni, vodstva in kolektivi čim prej pustijo za sabo in težko izkušnjo uporabijo za ustvarjanje boljše, bolj odporne in bolj zanesljive prihodnosti. Dragoceno je, če se lahko srečamo, preden se zaplete, pogledamo ključna tveganja in ranljivosti, opredelimo potrebna ravnanja in odzive, ki jih nato tudi preizkusimo. Prav tako je pomembno, da okrepimo vodstva in kolektive za boljše vodenje, odnose, komunikacijo, sodelovanje in manj hudih zgodb. Če je ta čas zamujen in je krizna situacija že tu, pa je ključno sodelovanje od samega začetka, ko je potrebno razmisliti o strategiji. Od prvih odločitev in ukrepov je namreč odvisno vse. … VečManj

0 CommentsComment on Facebook