Urednica, strateški in krizni management
Krepimo ugled, zaupanje, odnose in vodenje ter upravljamo krizne situacije in druge hude zgodbe.
Krizne situacije ne izbirajo trenutka in organizacije. Pridejo in pretresejo vse. Od ustreznega ukrepanja in odziva pa je odvisno, kaj se bo zgodilo z ugledom in zaupanjem, ki sta največ, kar imamo. S skavti v času zahtevnih odločitev za organizacijo in vodstvo. … VečManj
- Likes: 3
- Shares: 0
- Comments: 0
0 CommentsComment on Facebook
Danes s Taborniki med komunikatorji javnega sektorja. Predstavljali smo primer dobre prakse upravljanja krizne situacije. Krizno situacijo smo lahko upravljali dobro, ker smo se hitro srečali in sodelovali od samega začetka, ker smo imeli polno podporo in zaupanje vodstva in organov, ker je bilo vse, kar smo se dogovorili, tudi narejeno in ker so bile naše vodilo odgovornost, integriteta, empatija, pomoč prizadetim.
Foto: PRSS.
… VečManj
0 CommentsComment on Facebook
… VečManj
0 CommentsComment on Facebook
Hude zgodbe se žal zgodijo in vseh ni mogoče preprečiti. Pomembno pa je odgovorno in strokovno ukrepanje in komuniciranje od samega začetka. Zvezo tabornikov Slovenije smo podprli pri upravljanju in komuniciranju krizne situacije. … VečManj
0 CommentsComment on Facebook
Veliko delamo z zdravstvenimi adminstratorji, saj so prvo ogledalo zdravstvenih ustanov. Tokrat s čudovito ekipo zdravstvenih administratork in administratorjev interne klinike UKCLJ posvetili odnosom in sodelovanju za skupne cilje z delavnico Drug drugemu luč ter komunikaciji v najtežjih okoliščinah z delavnico Težki pogovori z zahtevnimi sogovorniki. Odlično je bilo. Velko smeha in novih spoznanj. Hvala za povabilo in z veseljem še kdaj. … VečManj
0 CommentsComment on Facebook