Zlasti v okoljih visokih pričakovanj ljudje upravičeno pričakujejo, da jim dogodek ali produkt (ponujen npr. v zdravstveni ustanovi, zdravilišču, lekarni, šoli, knjižnici…), ne bo v škodo.

Pa saj nimamo nič s tem dogodkom (ali produktom) pravijo, ko se zaplete. In zaplete se mimogrede.  

Le dvorano, učilnico, sobo, poličko… so dali v najem. A zgodba ni tako preprosta.  V okoljih visokih pričakovanj ljudje upravičeno pričakujejo, da jim dogodek ali produkt (ponujen npr. v zdravstveni ustanovi, zdravilišču, lekarni, šoli, knjižnici…), ne bo v škodo. Ko se zaplete, prizadete, javnosti in regulatorje zato kaj malo zanima, kako je na papirju, v pogodbah in pravilnikih vse lepo urejeno (pa tudi to ponavadi ni). Zgodilo se je pri vas, v vaših prostorih, zato se boste na sodišču javnega mnenja in še kje morali zagovarjati vi.

Zato razmislite o tem, kakšnim vsebinam in produktom dajete prostor in s tem, v družbenih očeh, tudi svojo podporo in bodite pripravljeni na krizne situacije iz tega naslova. 

 

Damjana Pondelek, strateška svetovalka vodstvom in krizna komunikatorka, direktorica podjetja Urednica, odnosi z javnostmi, d.o.o.

Pri povzemanju naših vsebin, prosimo, navedite vir in povezavo. Sicer pa smo veseli, če naše vsebine najdejo pot med ljudi.